Altınlar borçla alınacak diye insan sevdiğinden vazgeçer mi?

İnsanları anlamak gerçekten zor.. 13 aydır canla başla emek verdiğim onunla bir ömür yaşamak istediğim ve halada ne yazık ki onu çok sevdiğim kız.. Evlenmeye niyetleniyorsun önüne biri çıkıyor tanımaya çalışıyorsun tamam aradığım insan bu diyorsun. Ama iş ciddiye binince herkes çok değişiyor.. Sadece altınlar borçla alınacak diye insan vazgecer mi? (altınların borçla olacağını söyledim hali hazırda sadece düğünü ve evi dayayıp döşeyebilirim dedim. Mehir senin hakkın anlıyorum dedim ama bilki borçla olacak altınlar istersen düğünden sonra borcu öderiz istersen de bozdurup borcu öder huzurumuz kaçmasın yavaş yavaş neyse hakkın ben yapar veririm dedim sana) Bu kadarmı önemli mal mülk zaten şükür 2 tarafta çalışıyor hele bi aynı yuvaya girilsin de altında alınır evde alınır arabada ama şu an yok diye hep öyle olacak değil ya? Peki insan sözde sevdiği istediği birini altınların borçla alınmasından dolayı hemen vazgeçmek nedir? Bu kadar mı insanlar basitleşti bu kadar mı kolay oldu her şey. Yine de verilmiş sadakam varmış ki herşeyi peşin peşin konuşmuşum. Yazık oldu ki onca emeğe zamana sevgiye fedakarlığa..
Altınlar borçla alınacak diye insan sevdiğinden vazgeçer mi?
Cevapla