Eşcinsellik iskandinav ülkelerinde normal karşılanırken, neden balkan, slav ve türkiye gibi ülkelerde sapkınlık olarak görülüyor?

İsveç, Norveç, Danimarka, İzlanda gibi iskandinav ülkelerinde eşcinsel evlilikler yasallaştırılıp, eşcinsellere saygı duyulurken, homofobi yok denecek kadar azken, Balkan, Slav ülkeleri ve Türkiye gibi ülkelerde sizce neden eşcinsellerden adeta nefret edilip, onlara hasta, sapkın gözüyle bakılıyor?

Sizce İsveç, Norveç, Danimarka, İzlanda mı anormal yoksa Slav, Balkan ülkeleri ve Türkiye gibi ülkeler mi anormal?
Eşcinsellik iskandinav ülkelerinde normal karşılanırken, neden balkan, slav ve türkiye gibi ülkelerde sapkınlık olarak görülüyor?
Cevapla