Avrupa'da hiç böyle değil lgbtye saygı duyuyolar herkese saygı var neden Türkiye böyle?

Türkiye'de herkes geri kafalı LGBT hakları normal haklardan biri insanlarin hakları olması sizi niye rahatsız ediyor aile diyosunuz aile diye bişey kalmadiki Dünya çapında hergün adliyeler kadın erkek kavgaları boşanmalar ayrılıklarla dolu yani kadın erkek ilişkisi zaten biteli çok oldu yeni Dünya düzeni LGBT bunu kabul etsekde ermesekde yeni düzende reelde herkes kadın kadına ilişki yaşıyor bütün toplum LGBT oldu diyeceginize saygı duysanız toplum değişir ama geri kafalı yobazlar milletin özel hayatına karışır aslinda babada olsa abide olsa LGBT bireyiyse çocukları bir tokat bile atsa idam edilmeli bu ne saygısızlık çocuk yapıyor beyefendiler çocuğu LGBT diye evden atıyor kovuyor dövüyor bunlara aslında ömür boyu müebbet lazım Türk insanı yemin ediyorum en gerici insan lgbtye ateş püskürüyor özellikle erkek cinsiyetinde inanılmaz küfür lgbtye saldırı dövmek şiddet var yazıklar olsun bütün ülke bütün dünya lgbtye onay verdi kabullendiler bir tek Türkiye böyle zorbalık peşinde verin haklarini insanların zorbalamayin sonrada niye LGBT savunuyosun diyorlar bana haklarını yediniz çünkü kadınların lgbtlerin hayvanların hep canını aldınız yazıklar olsun kadın kadına ilişki bir haktır aslında tacize tecavüze kadın cinayetine Susan mahluklar lgbtye gelince erkek adam top olmaz yuvarlak olmaz dönme olmaz diyor erkek adam size göre kadın döver tokatlar hayvan... Ağzımı actirmayib

Avrupa'da hiç böyle değil lgbtye saygı duyuyolar herkese saygı var neden Türkiye böyle?
Cevapla