Sizce yardım etmeli miyiz?
Tabiki yardım etmeliyiz
Onlarla bir bağımız yok hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence hayır herkesin unutmaması gereken bir şey var ukrayna özellikle filistini vuran israili haklı buldu destekledi
Ayrıca rusya ukraynaya saldırdığından beri avrupa korku içinde ortadoğuda dökülen kanlarda hiç içi sızlamadı avrupanın
Yani bence ekmek bile yollamamalıyız
Çok acımasızca bir düşünce değil mi?
Ayrıca siz slav kadınları için ölürsünüz pek inandırıcı da gelmedi sorry
Kadınlar ayrı konu evet beğeniyorum ama burada olay çok farklı sırf bir kadınlarını beğeniyorum diye bu olayları unutacak değilim
Ukraynalı kadınlar türkiyeye gelsin diye dua eden zavallı biri değilim ben
Acımasızca olsun sorun da yok onlarda acımasız oldu ses çıkarmadı hiç
Gelse evlenirsin reyiz yalan mı😅
Geliyor diye ukraynalı kadın arıcak halim yok 2 tane ukraynalı sevgilim oldu zaten turizm çalışanıyım çok fazla yabancıyla konuştum ben
Gelsinler mi diye sorcak olursan gelmesin bize mi kaldılar mk
Sakin ol reyiz
Bizim kendimize hayrımız yok bir de onlara mı yardım edicez. Daha Türk milletinin aç karnı doymuyor bir de o parayı suriyelilere veriyorduk geri kalan 2 kuruşu da ukraynalılara mı vercez
Cevap
6Cevap
Elbette savaşta yardım etmek gıda vs insanlık için önemli
Gücümüz yettiğince etmeliyiz.
Gücümüzü aşan şeylerde geride durmalıyız.
cut.
Tabiki yardım etmeliyiz
Yerinde halkına yardım edilmeli
Türk erkeği eder.. sizler yorulmayın..
Türk devletinden bağımsız mı nasıl yani?
Edilmeli. Suriyelilerden daha çok hakediyorlar
Kesinlikle hayır.
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?