Bi enerji olur ya aslında mesela o insanda çok iyidir belki 10 numara görünüşü 10 numara karakteri vardır. Ama yine de içinden tanıyasın gelmez. O enerji oluşmaz. Bana o enerji lazım. Bu yüzden biraz insan seçme yapım var herkesle arkadaşlık kuramam. Çok fazla sürmez zorlarsam da
parasını pulunu ne yapayım dış görünüşünü ne yapayım, eğer yakın arkadaşım kardeşim (kız kardeşim) olacaksan başta sadık olacaksın nasıl ben senin için gün gelir canımı ortaya koyarım (koymuşluğum da var çok kez kaçıp kendimi kurtarabilirdim, kaç kez istediğim pek çok şeyi elde edebilirdim, tek yapmam gereken bağımızı yok saymam dı ama kendimi hiç yapmaya ikna edemedim, sırtımı dönemedim) senden de aynısını bekliyorum ve tam olmasa bile ortak değerlere sahip olmalıyız.
Bakımlı, temiz, kültürlü ve kişilikli, olması baş şart sonra alçak gönüllü vehoş görülü oolması.. Kültürsüz, egoist ve kıskanç kişiler ile arkadaş olamam.
Ortak noktalarımız olmalı, konuşurken laf lafı açmalı bıktırmadan, sayğılı ve bi o kadar paylaşmayı sevmeli, gülebilmeliyiz birazcık okur yazar olursa tadından yenmez.
Yeminederim doğru cümle... Beraber çalıştığım arkdsm yanımda o kadar samimi davraniyoki melek sanirsan. Ama hasetci kıskanç olduğunu öğrenene kadar. Yıllardır ayakta uyudum safim ben kzm saf. Şimdi ne yazıkki benim erkek arkdsmla nişanlı
Benim universtede tanistigim kiza lisedeki ilk sevdigim cocuktan bahsetmistm ben sizi baristiryim dedi yok dedim cunku oylesine bahsettm gecmisimdeki acilardan barismak icin degildi. sonra bunla kavga ettim 3 sene konusmadk bende bi sans veriyim dedim ama kiz gecmistede iki yuzlu ve kiskancti hangi akilsa sans verdim. bi insan arkadasinin gecmisindeki insanla neden konusur neden arkadas olur bu ka.. oluyo iste ta ozamndan beri konusyo yetmiyo ben sans verdigimde benim haberm yok diyoki oglana iste x'le konusyorum baristiryim sizi bende baktim bi ayaklar donuyo oglana yazdim bu ne ayak bana ekran atti iste senle beni baristirmak istiyo ama hep bana yaziyo foto atiyo dedi tamam oglanserefsiz de sen nesin o.. sonra engelledim benim gecmisim bitmis olabilir ama ne hakla benim gecmisimle o.. yaparsin dedim
Yani hep bi ka.. arkadasim oldu hic guvemedim hic ailemi kendimi anlatacak ya da aileme evime sokacak kadar guvenmedim. Lisede vardi onlarlada gorusmuyorum baska sebeplerden iki tane vardi lisede biriyle normal gorusemedik biriylede kavga ettim gene
Evet neden bu kadar ka... Lar anlamıyorum. Bak çocuğa karşı bişi hissetmek değil eski sınıf arkdsmdi sosyal medyadan bulduk eskilerden konuştuk bu kız arkdsmda kimle konusuyosun diyince eski sınıf arkdsmi buldum konuşuyoruz eskilerden öyle dedim. Çocuğun resmine bakti sonra geyik yaptı oo enistemiz olur belki yakışıklı bişey bu dedi. Bende YK knk öyle bişey değil ddm baktimki bu benim aklıma giriyo gel fake hesaptan konuşalım isletelim senin hakkında bişi dicekmi felan çok saçma bı şekilde. Baktım ordan çocuğun tel. Numarasını aldı ve çocuğu aradı 2 günde bağlandi bende kendimi canım yerine konulmuş düşündüm. Çünkü çocuk bı ona yaziyo bı bana yazio. Sonra arkadsma dedimki knk benim arkdsm oldugunu söyle. Bilsin dedim ama o canım gitti sevgili oldu. Ve nisanlandilar