Bir kadını eleştirince neden hemen kadına karşı şiddet diyorlar? Eleştirme hakkımız yok mu artık?

Mesela Gülşen'in sahne kıyafetleri çok konuşuldu. Gerçekten kim ne yapıyorsa yapsın ama ben Gülşen'i sevmem. Şarkılarını da sevmem, giyimini de sevmem, sevmem de sevmem. Bence çok açık, gereksiz bir teşhir hatta. Bunu söyledim diye ne kadın düşmanlığım kaldı ne bir şey.

Kadına karşı şiddet lafının altını boşaltmaya çalışmayın. Eleştiri şiddet değildir.
Bir kadını eleştirince neden hemen kadına karşı şiddet diyorlar? Eleştirme hakkımız yok mu artık?
Yani bu pozlar seksist olmuyor ama ben müstehcen deyince kadına karşı şiddet mi uygulamış oluyorum?
Bir kadını eleştirince neden hemen kadına karşı şiddet diyorlar? Eleştirme hakkımız yok mu artık?
Daha şarkıyı duymadım bile ama görsellerini biliyorum olaya gel yani. Bunu kabul etmek, sevmek, dinlemek zorunda olmadığım gibi fikrimi de söyleyebilirim.
Bir kadını eleştirince neden hemen kadına karşı şiddet diyorlar? Eleştirme hakkımız yok mu artık?
Cevapla