Agnostiğim ama bunu aileme söylemedim sizce söylemeli miyim?

Merhaba hepinize iyi akşamlar ben agnostiğim yani tanrının varlığının olup olmadığından kararsızım ama bunu aileme söyleyemiyorum çünkü ailem dindar mesela annem ile abim çok dindar babamda namaz kılıp dua eder sizce aileme söylemeli miyim bunu? Yoksa söylememeli miyim? Bu arada agnostik olduğumu kimseye söylemedim. Aranızda agnostik olan var mı?
Agnostiğim ama bunu aileme söylemedim sizce söylemeli miyim?
Cevapla