günaydın KS
sizin orada hava asıl kardan dolayı işe gitmeyen var mı?




İzmir'de hava buz gibi sabah titreye titreye işe gittim bir kaç gündür çok soğuk alışık değil bu soğuğa İzmir o yüzden donuyor millet
Beklemiyordum bu kadar soğuğu Mart kapıdan bastırır kazma kürek yaktırır sözü gerçek oldu
Cevap
38Cevap
Bir Soğuk bir güneş bir Parçalı bulutlu.
sizin orada ki kar gibi böyle Güzel manzara yok ama olsun :D
Karın soğuğu var, havası var, adı var kendi yok 😃
Sizin ora neresi, epey yağmış. İşe kar engeli resmen 😅
Asil manzara sensin burada b3nce. Muhtesem fizigin var
Evet fotodaki kimse ona dedim sen degil misin?
O zaman sensin 😀
Sehirde degilde dogal bi ortamda verseydin o pozu tam cercevelik olumus 😀
Muhtesemsin.
Abim yattı 3 gün boyunca hahaha. :D
https://voca.ro/12UAMyhNVjf7
:D :D
Tünaydın Kardeşim Bizim burada Kar Yok Hava Soğuk Kursa Gideceğim Hava Kar Yağışlı Değil
İstanbul'da eve hapsolacak kadar hiç bir yere kar yağmadı
Ben izmirdeyim bişey yok maalesef
Yılın son karını gördük soğuk ama guzel
Yok yok
Bikacgun devam edecekmis😌
Şimdi bende çıktım dışarıya. cok güzel 😌
Soğuk ama yaa
Peki🙂
Karda çamurda selde gittim ise hemde bisiklet tepesinde peh
Günaydın şimdi evden çıkacağım * itibariyle 70 cm kar.
An itibariyle
İzmir soğuktu. Sanırım yavaş yavaş ısınmaya başlıyoruz.
Güzel yağmış dikkat et üşütme
😉
dolu da yağsa çalışmaya devam 😇
teşekkür ederim ama hiç kolay gelmiyor vallaha
İşe gittik sen neler yapıyorsun
Kolay gelsin evdemisn
Karda oynadınız mı
Cok güzel ya bende oynasaydım
Cok tatlk foto 😊 Sence polis olmak mı daha iyi ögretmen olmak mı?
Cok guzelsin dedim tesekkurde yok 🙄😅
Ben polis oldum 5 nisanda goreve baslayacam benimle tanisir misin tanismassan tutuklarim bak 😊
Tamam yarin yazarim iyi uykular 😊
Selam orada misin?
orada misin
Kar tatilinden dolayı işe gitmiyorum.
Guneşli bıraz rüzgar var sadece
Ordaki güneş sensin takip atim sizde bana atin muhabbet edelim
Yaz gelmedi dün yine kar yağdı
şehrimizin öyle dertleri yok
Günaydın hanımefendi kar yağdı soğuk hava
Bende gitmedim kardan dolayi
Günaydın dün soğuktu bugün normal kar yok
çalışıyorum işteyim kar yok burada
teşekkür ederim sen tatilde misin çalışıyor musun?
anladım iyiymiş en azından sıcak evde olmak iyi
amin amin peki ne işle meşgülsün
Burada kar yok
İzmirin bir ilçesi
Orasi erzurummu
Himmm anladim
Çok güzel
Soğuk :)
Çok güzelsiniz beee
Kar var ama çok değil. Neresi orası
Xperim yetmiyor
Güneşli
Günaydın kar altında çalışıyoruz
Teşekkür ederim saygılar
karlı..
ama yollar açıktı sıkıntı yaşamadım..
Mahsur kaldım
Kar yağışı var ama iş var yine
özledik karı
Buralara kar hiç yapmaz ama bu yıl çok soğuktu
Yağmaz*
Yokk
Sana istek atanlara geri dönmez misin sen
Sebep
Ankara mi ora
Harika karizmasin
Hava güzel 😄
Buralar yanıyor
Para var huzur var
Karla karışık yağmur
hava miss
yagmurun kankası mısın
dm atabilir misinn
Bana iş deme 😒😒
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?