Zombi istilası sizcede iyi bir şey değil mi?

Evet çok sayıda insan ölecek ancak yaşayanlarda ii bir nefes alabilecek açıkçası yerimin olmadığı bu dünya düzeni yerine yerimin olacağı bir zombi istilasında yaşayıp canımın tehlikede olmasını yeğlerim kimseye hesap vermeden yaşamak eminim çok harika olurdu düşünün sıradan bir vatandaş kendine boktan bir daire almaya nerdeyse bir ömrünü heba ediyor bence böylesi çok daha iyi olurdu
Zombi istilası sizcede iyi bir şey değil mi?
Cevapla