22 yaşındayım konuşurken bloklanıyorum ne yapmalıyım?

Merhaba 22 yaşındayım biriyle konuşurken bloklanıyorum ve ağzımdan cümleler çıkmıyor ve bazen söyleyeceğim şeyi bilmeme rağmen cümle kurmada zorlanıyorum. Bu durum telefonda konuşurken de oluyor; telefonu açmaya cesaret edemediğimden çoğunlukla mesaj yoluyla iletişime geçiyorum. Bu durumu nasıl çözebilirim? Ya da kime gidebilirim psikiyatriklik bir durum mu?
22 yaşındayım konuşurken bloklanıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla