Kapalı kadınları itici mi buluyorsunuz?

Kapalı-tesettürlü-muhafazakar artık nasıl tanımlıyorsanız, böyle giyinen ve yaşamına sadece giyim olarak değil yaşayış olarak da bu değeri edinmiş kadınlar size itici mi geliyor.
Böyle bir nefret olduğunu sezdim.

Bu kadınların varlığından rahatsızlık mı duyuyorsunuz, umurunuzda mı değil yoksa değerlerine saygı mı duyuyorsunuz?

Bakış açınız nedir?
Kapalı kadınları itici mi buluyorsunuz?
Cevapla