Çok meraklı arkadaşlarla (nereye, kiminle gittiğini) kırmadan nasıl baş ediyorsunuz?

Çok samimi olduğum bir arkadaş grubum var, hepsiyle çok ii anlaşıyorum çokta seviyorum. Birlikte çok takılıyoruz yanlız ayrı takıldığım başka arkadaşlarımda var. Ben ayrı takılınca kiminle nereye gittim nerde takıldım çok merak edip soruyorlar. Anlattığımda bir negatif enerji oluşuyor ister istemez. Antamadığımda gizli kaldığı sürece ii ama bu defa gittinmi hiç, gibi peşini bırakmıyorlar yani illeki öğrenecekler:)) Bu artık baya bunaltmaya başladı beni, bu soruları nasıl cevaplıyabilirim önünü kesmek için. ya da nasıl baş edilir bu durumlarda?
Çok meraklı arkadaşlarla (nereye, kiminle gittiğini) kırmadan nasıl baş ediyorsunuz?
Cevapla