Çok yoruldum. Ne yapmam gerekiyor?

Selam arkadaşlar. Ben 22 yaşında ailesiyle yaşayan (annem, babam ve erkek kardeşim) bir kızım. Düzenim tamamen bozuldu. Gerçi tam olarak bir düzende oturtamadım. Sabah uyuyorum, akşam uyanıyorum. İş arıyorum işte bulamıyorum. Son sınıf üniversite öğrencisiyim. Şimdi size sorunumu yazmak istiyorum. Evin içinde zerre kadar huzur yok. Ben tek başıma bir bireyim evde. Genelde odamdan çıkmam. Bilgisayar oyunları oynarım. Evi temizlemem, yemek yapmam. Annem babam da çalışıyor. Neden bunları yapmıyorsun derseniz, ben evde mutlu değilim. Gerçekten değilim. Yaşamak için yaşıyorum diyebilirim. Artık umudum da kalmadı açıkçası. İntihar bile etmeyi düşünüp arkadaşlarımla veda ettiğim günler bile oldu. Babam benim hep yanlış biri olduğumu söylüyor. Temizlik-yemek yapmamam, kılık kıyafet, saç rengimden dolayı. Saçım kırmızı diye benimle yan yana bile yürümüyor dışarıda. Beni bırakıp ayrı yoldan yürüyor. Anlayacağınız onun için yüz karasıyım. Her gün ağlamaktan artık yoruldum. Küçüklükten beri polis olmak istiyordum. Vazgeçtim dil geliştirmek, oyun yayıncısı olmak, daha farklı işlere atılmak isterken babam "Sen istediğini yapabilirsin. Artık büyüdün ve kendi kararlarına saygı duyuyorum." diyeceğine beni hala kötülüyor. "Senden bir b olmaz." diyerek büyüttü. 18 yaşına kadar beni döverek geçti. Neden döndün diye sorduğumda cevap veriyordun dedi. Anneme gelirsek, ben sigara kullanıyorum yani çalışmadığım için bana sigarayı o alıyordu. Şimdi bana diyor ki "Senin işin gücün yatmak. Ben küçükken çalışmaya başladım. Senin gibi değildim." o değil komik olan ben öyle dışarı çıkan gezen biride değilim. Dışarı çıkarsam da bursum yatınca giderim kafeye otururum arkadaşlarımla. Yani eğlence için para bile istemezken onların şu an borçlarınıda bildiğim için ben tamamen geri çekildim. O yüzden evde oturup, bilgisayar başındayım. Fark ettiyseniz kendi yaptıklarımı da dile getiriyorum. Ama artık çok yoruldum. Ailemden destek görmüyorum. Para biriktirip daha iyi bir bilgisayar alıcam diyorum bana bağırıp kızıyorlar. Para biriktirip bu evden çıkıcam dediğimde hakkımı helal etmiyorumlar hava da uçuşuyor. Bu arada küçüklüğümden beri böyleydi. Sorunumu anlattığıma göre sorumu da sorayım. Ben artık ne yapacağım?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yardım amaçlı soru sormadım. Zaten gizli kullanıcıyım yanlış anlaşılmasın diyerek. Bu arada anlatmadığım daha çok şey var. Kısa kısa anlattım. Bana, benim gibi yaşayan birileri varsa ve nasıl katlandıklarını anlatabilir mi? Çünkü benim kendi durumum iyiye gitmiyor. Erkek kardeşimi düşünmesem, çoktan göçmüş olacaktım. Son anda bir şeylere tutunmaya çalışıyorum. Ama durumumu şöyle anlatayım. Tek elimle kırılmak üzere olan bir dala tutunuyorum.
Çok yoruldum. Ne yapmam gerekiyor?
Cevapla