Güncellemeler
+1 yıl
Emirhancankir1

Kimse için o bunu asla yapmaz deme, elbet bir gün yapar yapmaz dediklerin ve sen sadece kaybettiğin güvenin, incittiğin kalbinle kalırsın...
Çok haklisin valla
Aynen oyle oldu
Üzüldüm
Boş ver üzülme. Her kes kendine yakışanı yaptı
Olan bize olfu
Oyle oldu valla
Yazik bize be
Cevap
3Cevap
Asla yapmaz dediklerimiz her şeyi yapabilir evet bunu tuhaf bulmuyorum herkes değişebilir ama yapıpta pişman olanı anlamıyorum!! Neden yapar bir insan pişman olcaksa.. çok saçma. Hiç utanmaz mı
Cok haklısın
Bana yapmadılar fakat kendi hayatlarında kendilerine yaptılar açıkcası
Diyisun
Aynen öyle dostum
Hem de terreddüt bile etmediler mk
Üzücü
Evet reis 🙂✔️
Peki
Evet.
Üzücü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?