Hayatta en çok özlemini duyduğunuz şey ne?

Hayatta en çok hasretini çektiğiniz şey ne? Ben en çok dışarıya doğaya güneşe rüzgara mevsimlere özlem duyuyorum
Hayatta en çok özlemini duyduğunuz şey ne?
Cevapla