Hangi akrabanız ile iyi anlaşıyorsunuz?

Anne tarafı akrabanız ile mi baba tarafı akrabanız ile aranız daha iyi?
Baba tarafım ile hiçbir zaman iyi olamadım. Hep araya bir çirkeflikler girdi. Teyzemler candır. Gerisi 😏
Hangi akrabanız ile iyi anlaşıyorsunuz?
Cevapla