Sigarasız Kalınca Ne Yaparsınız?

Bence en mantıklı çözüm dolmuş duraklarına olta atmak.
Gelen dolmuşa hemen binmek zorunda kalıp sigarasinı yarilamadan atan cok olur. Dudak kısmına hafif dezenfektan sıkıp kalan yarıya devam edebilirsiniz.
Ahh bir de şu o an sigaranın ateşini parmağıyla düşürüp cebine koyanlar olmasaydı tadından yenmezdi.

Sigaraların 25 tl olmasına ve daha da artacak olmasına eleştri mahiyetinde soruldu.
Sigarasız Kalınca Ne Yaparsınız?
Cevapla