Batı'da savaş çıksa Batı'da ki halka üzülür müsünüz?

Batı Müslümanları katlettiği için geçmişte, Batı'yı kınıyoruz tabii. Fakat günümüzde de Müslümanlar katlediliyor. Halktan hiç kimse Müslümanların katledilmesine tepki göstermedi diyip halka üzülmem diyenler de var. Siz ne yapar sınız?
Üzülürüm. Halka yazık.
Üzülmem. Ne halleri varsa görsünler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Batı'da savaş çıksa Batı'da ki halka üzülür müsünüz?
Cevapla