Bence maalesef ki çıkacak:(
Kanımın son damlasına kadar ülkem için savaşırım
Hayır, savaşamam kimse kusura bakmasın
Bilmiyorum, kararsızım, bu ülkeden gitmek istiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence maalesef ki çıkacak:(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ülkem için savaşırım... Bu ülkeyi babasının malı sanan, takım elbiseli makam sahipleri için değil
Ne savaşı yahu noluyor icap ederse savaşırız tabi ki kaçıp napcaz
İttihatçılar ölür, ittihatçılık ölmez. İttihat ve terakki ruhu yaşıyor. Milliywtöler olarak buradayız. Vatansız köpekler gibi cenkten kaçmayız. Erlik vakti gelince bu nonoş hümanist tayfa topuklar, sahne bize kalır.
Milliyetçiler***
Sonuna kadar, ulkeden kacanlari geldikleri zaman oldururum
ben kaçmak istiyorum o zaman öldür beni
Savas kanunudur savastan kacanin cezasi ölümdür
yok daha gelmem zaten bir gitsem
sen nerden biliyon cıkacagını medyum hanım
Ben biliyorum mu dedim? Bilsem size niye sorayım?
bence maalesef ki cıkacak demişsin tatlım :D
ülkenin gidişatı falan off bilmiyorum bence çıkıcak her türlü
çıkarsa kacarız sıkıntı etme bak onlar bize mülteci geliyorlar biz niye gitmeyelim de mi?
Yanlış anlama ama kaçarız demesi kolay da o iş öyle olmuyor. Herkes bizim gibi değil işte. Kim bizi almak istesin? Biz şu an mültecilerden yakınıyoruz ya onlar da elbet bizi istemez
ben istesem cifte vatandaş olabilirim avrupa ulkelerinden birine no problem for me
nasıl oluyormuşsun? Para çok herhalde
Ailem ülkede mecbur savasicaz
Hmm sen neredesin ki?
Sagane
Dogalgaz meselesi illaki bize dokunacak
hmm maalesef
Biz azerbaycandan almamiza ragmen ve daha yeni %20 zam gelmesine ragmen bu durum bi zam daha getirir. Alakasiz da olsa. Dunyanin obur ucunda ruzgar esse etkileniyoruz
hmm off offf ne hale geldik yaa
Planlama yok, proje yok.. daha bunlar iyi gunlerimiz
Vallahi bıktım ben gitmek istiyorum sadece. Ne yaparsa yapsın diycem artık baştaki
Merak etme gitmez, halkimiz mukemmel beyinlerini kullanip gondermez
aynen öyle hatta bir kez daha seçilecek bence ama ben 0 5 yıl içinde artık yemeyip içmeyip çalışıp gidicem bu ülkeden ne olursa olsun en azından çocuklarım rahat eder
Aynen oyle var mi planin
Plan derken ne ülke olarak falan mı
Nasil gitmeyi planliyorsun, ne iş yapicaksin vs
Sevgilimle gitmek istiyorum aslında ki o da benim gibi düşünüyor paralarımızı birleştirecez. O zaten siber güvenlikçi daha yeni de olsa ve zaten yazılım konusunda da iyi yani iyi para kazanıyor ve her daim kendini geliştirmeye çalışıyor. Bende mimar olucam işte ama bakalım gerekirse bende yemem içmem nerede olursa olsun çalışırım biriktiririm mantıklı yatırımlar falan yapmaya çalışırım
Tabiki 5k dolara rahatlikla iş bulur o. Sen de 1.5 k bulsan min. Yeter size, birikim yapar burada harcarsiniz
evet de önce bir gidebilsek yani çıkabilsek buradan gerisi hallolur gibi
Bana laşsana burdan yazdigin zaman taa nereye kadar gidiyor mesajlar
Olur mu
ya gidelim diyorum kimse dinlemiyo
bende gitmek istiyorum ama o kadar da kolay değil o iş
tamam olelim o zaman
yok ben gidecem vallahi kimse kusura bakmasın bıktım ama sizi bilemem illa bir yol bulunur ama kolay değil sadece
Ben suri suri Esad bizi bom bom 😀😀😀
Şaka bir yana da ülke elden giderse namusta gider o yüzden kalıp savaşmak ülkemiz namusu ve şerefimiz için gerekirse can vermek..
Kaç tane savaşan kadın gördün
Yeri gelirse savaşırız sıkıntı yok