Suudi Arabistan'da yaşamak ister miydiniz?
Evet, isterdim.
Hayır, istemezdim.
Sanane 😠
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Maddi açıdan iyi bir ülke. Ama ifade özgürlüğü açısından bayağı kötü. Bir de orada istediğin yayınları falan okumada ne kadar özgür olursun orası da şüpheli. Bu yüzden oradaki şartları daha iyi bilmem gerekir orada yaşamayı istemem için. Diğer yandan, orada yaşayan birçok gayrımüslim rahat olduklarını söyleseler de Suudi Arabistan için sıkıcı bir yer, başkent Riyad'ta pek de bir şey yok diyorlar.
aslaaaaaaaa
Cevap
6Cevap
isterim valla. ordaki dilenck Türkiye ye. gelse zengin knk
memlekette yeterince arab olduğu için yazamamıza gerek yok.
hayır istemezdim ben ülkemi seviyorum
İstemem
Zengin olarak evet
Hayır
Hayırrr
Ekonomisi harika
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?