Ortak toplanılan bahşişi cebe attım sizce ne olur?

Bir yerde çalışıyorum. Müşteri 10€ bahşiş bırakmış bende onu cebe attım. Bi tane çalışan anladı. Bahşiş bıraktı mı dedi. Bende bilmiyorum dedim. Bahşişler kutuda toplanıyor dedi. diğerlerine söyler mi? Çok huzursuzum. 10€ az para değil yani
Ortak toplanılan bahşişi cebe attım sizce ne olur?
Cevapla