Aile & Toplum Güne erken başlamayı seviyor musunuz 🤠? kayboldumsanki Takip Et Xper 5 Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 30 Yapay Zekaya Sor Günaydınnnn KS üyeleri 😃 güne erken başlamayı seviyor musunuz 🤠? Bence güne geç başlayanlar günü yaşayamadan bitirmiştir 🙂 Güne erken başlamayı seviyor musunuz 🤠? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
DerdeBaytar Takip Et Bilge Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl İşim gereği erken kalkıyorum. İşimi sevdiğim için erken kalkmayıda seviyorum. Ama tatil zamanlarıda vücudum nasıl alışmışsa erken kalkıyorum işte onu sevmiyorum😂 0 0 Yorumla
ikizterazi Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Hafta içi 7 de haftasonu 9 da meşin kalkıyorum erken kalkmak güzel 0 6 Yorumla kayboldumsanki +1 yıl Ben daha erken kalkıyorum 😱 seninki iyi Yorumla ikizterazi +1 yıl ezanlarda mı kalkıyorsun 😄 Yorumla kayboldumsanki +1 yıl Yo daha erken gece ders çalışamıyorum uykum oluyur sabah kalkıyorum 4 gibi Yorumla ikizterazi +1 yıl Kaçta yatıyorsun Yorumla kayboldumsanki +1 yıl 10 gibi falan bazen daha erken veya geç Yorumla ikizterazi +1 yıl 10 sa iyi Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Her zmaan sevmiyorum. Her zaman erken uyanmak bana iyi gelmiyor. Arada sırada öğlene kadar uyumalıyım 0 0 Yorumla
Gölgesizkarakter Takip Et Master Yaş: 36 , eic 67% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. Evet, günü daha verimli kullanabiliyorum bu sayede. 0 0 Yorumla
MotherCat Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Geç uyanınca günden bir şey anlamıyorum. Her zaman erken uyananlardanım 0 0 Yorumla
osmancorapcı Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 90% +1 yıl Nefret ederim oldum olası gece insaniyimdir gecede huzur bulurum 0 0 Yorumla
brktgylmz Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 368 cevap paylaştı. Sabah 4 te kalkıyorum 7 aydır ve hiç mutlu değilim 😭😭😭😭 0 4 Yorumla kayboldumsanki +1 yıl Demek ki sevmediğim bir şey için erken kalkıyorsun mecburiyetten Yorumla brktgylmz +1 yıl İş için Yorumla kayboldumsanki +1 yıl Anlıyorum Yorumla brktgylmz +1 yıl Öyle Yorumla
AmyFarrahFowler Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl beb pazar günleri canım çıkana kadar uyumayı tercih ediyorum 0 0 Yorumla
Numbozgur Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Daha işten çıkmadık abla bizde güne erken başlama olmaz ya istesindir ya da iş için kalkiyorsundur 0 0 Yorumla
Mekanınsahibizynp Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 96% +1 yıl Hep erken başlarım, erken kalkan yol alır 😅😅 0 0 Yorumla
_AsabiHatun__ Takip Et Master Yaş: 109 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Hafta içleri evet, hafta sonları hayır. 0 0 Yorumla
anlatanlat Takip Et Yoda Yaş: 43 , eic 92% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 476 cevap paylaştı. bazen uykum kacıyo 11 de kalkıyorum 0 0 Yorumla
Kurgicuyaazar Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 65% +1 yıl Erken kalkan yol alır diye boşa dememişler ;) 0 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 21,8b cevap paylaştı. Evet erkenden uyandım pazar sabahi 0 0 Yorumla
geçmişiolmayanadam Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,5b cevap paylaştı. Yataktan küfür ederek kalkıyorum hep 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı. Seviyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
İşim gereği erken kalkıyorum. İşimi sevdiğim için erken kalkmayıda seviyorum.
Ama tatil zamanlarıda vücudum nasıl alışmışsa erken kalkıyorum işte onu sevmiyorum😂
Hafta içi 7 de haftasonu 9 da meşin kalkıyorum erken kalkmak güzel
Ben daha erken kalkıyorum 😱 seninki iyi
ezanlarda mı kalkıyorsun 😄
Yo daha erken gece ders çalışamıyorum uykum oluyur sabah kalkıyorum 4 gibi
Kaçta yatıyorsun
10 gibi falan bazen daha erken veya geç
10 sa iyi
Her zmaan sevmiyorum. Her zaman erken uyanmak bana iyi gelmiyor. Arada sırada öğlene kadar uyumalıyım
Evet, günü daha verimli kullanabiliyorum bu sayede.
Geç uyanınca günden bir şey anlamıyorum. Her zaman erken uyananlardanım
Nefret ederim oldum olası gece insaniyimdir gecede huzur bulurum
Sabah 4 te kalkıyorum 7 aydır ve hiç mutlu değilim 😭😭😭😭
Demek ki sevmediğim bir şey için erken kalkıyorsun mecburiyetten
İş için
Anlıyorum
Öyle
beb pazar günleri canım çıkana kadar uyumayı tercih ediyorum
Daha işten çıkmadık abla bizde güne erken başlama olmaz ya istesindir ya da iş için kalkiyorsundur
Hep erken başlarım, erken kalkan yol alır 😅😅
Hafta içleri evet, hafta sonları hayır.
Evet hafta sonu hariç
bazen uykum kacıyo 11 de kalkıyorum
Pazar günü hariç evet
Erken kalkan yol alır diye boşa dememişler ;)
Bir saat oldu uyanali
Güne başlamayı sevmiyorum.
Evet her şey daha düzenli oluyor o zaman
Evet erken kalkmak iyidir
Evet erkenden uyandım pazar sabahi
Yataktan küfür ederek kalkıyorum hep
Evet yanlızım
Seviyorum
Evet
Evet severim.
Elbette
Geçersen kalmayım tavanım
valla haklısın.
Ben bu durumdan dolayı mutsuzum..
Hayır
hayırrr