Yurtdışına geldiğimden beri ülkemdekilerle takılmamak için elimden geleni yapıyorum hatamı yapıyorum?

Kıbrıslıyım. Ve tecrüblerime göre buradaki Kıbrıslılar yapamıyorlar geneli yurtdışında ve ülkelerine özleyerek geri dönüyorlar. Ben Türkiyedekilerde böyle bir durum görmedim. Kıbrıstakiler kıbrısta olduğu gibi kendi gruplarına kapanıyorlar aralarına kimseyi almıyorlar alsalarsa hep birlik ve kibirliler. Yani ben onlarla takılıyordum ve onlar yüzünden Kıbrısa gidip geliyordum etkilenip. Oysa amacım burada yaşamaktı sonra bir korona çıktı dağıttı beni. Dedim ben nekadar büyük bir hata yaptım. Onlarla vakit geçirerek yurtdışında kazandığım ne var hiçbir şey. Sonra master için tekrar geldim apar topar yoksa ailem alışmıştı beni sürekli gelip gittiğim için izin vermediler gitmeme zorla gittim. Koronadanmı yoksa bilmiyorum korkuyorlardı ne yapacam diye bir başıma sanki yaşamamışım gibi
Yurtdışına geldiğimden beri ülkemdekilerle takılmamak için elimden geleni yapıyorum hatamı yapıyorum?
Cevapla