Ben Teyzemi ararken başka bir kadını aramışım, Yanlışlık oldu kusura bakmayın dedim. Kadında bana "Bilmediğin numarayı niye arıyorsun" diyip baya kızmıştı telefonda. Hayır yani sanki bilerek çevirdim yanlış numarayı bizim milletin tuhaflıkları bitmez. (Resimdeki yazışma bana ait değil. Olay anlaşılır olsun diye koydum)
Komşuda öyle numarısini vermişti çaldır kayıtlayayim dedi arıyorum ama onun teli çalmıyor hemen o numarayı engelledim geri dönüş yapar birde diye ay yanlış aramisim falan uğraşma bence dolandırıcı sanır çoğu