Yanlış numarayı aradığınızda ne tepki almıştınız?

Ben Teyzemi ararken başka bir kadını aramışım, Yanlışlık oldu kusura bakmayın dedim. Kadında bana "Bilmediğin numarayı niye arıyorsun" diyip baya kızmıştı telefonda. Hayır yani sanki bilerek çevirdim yanlış numarayı bizim milletin tuhaflıkları bitmez. (Resimdeki yazışma bana ait değil. Olay anlaşılır olsun diye koydum)
Yanlış numarayı aradığınızda ne tepki almıştınız?
Yanlış numarayı aradığınızda ne tepki almıştınız?
Cevapla