Sizce borcumu geri istesem ayıp olur mu bakar mısınız?

Çalışırken bir gün bir kadın arkadaşım 200 tl paraya ihtiyacı oldugunu söyledi bende işi bırakıp atm ye gidip para atıp ibandan gönderdim. Göndericem dedi tamam dedi işin görülsün yeter hesabı yaptım. Bu olay Kasım ayında yaşandı bu arada. Hala tabi 2 3 haftada bir paranı göndericem diyordu ben ise tamam sorun yok diyordum nezaket anlamında. Ama şu sıralar marttayız hala ses seda yok ben iyilik için yardım ettim ama onun sanki umrunda degil. Parasında degilim 200 lira kimseyi ne zengin eder ne fakir ama insan bir hal hatır bile sorsa yeter yani. İşin düşüncemi sadece böyle oluyor. İstesem ayıp olur mu sizce?
Sizce borcumu geri istesem ayıp olur mu bakar mısınız?
Cevapla