3 Kardesiz, annem 1 imizi bosatti digerlerimizi evlendirmedi. Nasil sacmaligin icindeyim , tuhaf degilmi?

3 kardesiz.. Abim evlendi, annem 6. ayda ayirdi. bir bebekleri oldu. Beni ve erkek kardesimi hic evlendirmedi. Evlilik lafini duyunca cildiriyor. Ben 34 kardesim 30 yasinda.. Abim 42 yasinda. Boyle sacma birsey oldu. Annemizle oturuyoruz🤦🏻‍♀️ Annem cok mutlu bu durumdan
3 Kardesiz, annem 1 imizi bosatti digerlerimizi evlendirmedi. Nasil sacmaligin icindeyim , tuhaf degilmi?
Cevapla