Pskolog veya yargılamadan yardımcı olacak birisi var mı acaba?

Merhaba sosyal fobi ve depresyon rahatsızlığım var. Küçüklüğümden beri hep içine kapanık sessiz bir insanım yolda yürürken otobüste kalabalık yerlerde sürekli insanlar bana bakıyor rezil olacak hata yapıp yargılanacağımı düşünüyorum çok özgüvensizim insanlarla konuşmayı bilmiyorum aslında nerde ne konuşulur bilmiyorum insanlarla iletişimim çok kötü ama arkadaşım var bikaç tane onların yanında kendimi mutlu hissediyorum konuşuyorum ama sosyal olarak hiç bir şey yapmaya cesaretim yok. Üniversite kazandım ama bölümü yapamayacağımı düşündüğüm için hemen pes ettim ve bıraktım. Başka bir bölüme geçmeyi düşünüyordum. Bir sürü hayal kurmuştum yapacağı şeyleri tek tek yazmıştım hedeflerim vardı önce sosyal fobi için tedavi de almayı düşünüyordum. Sosyal fobime sessiz olmama rağmen önceden mutluydum çok güzel şeyler düşünüyordum kitap okumayı film izlemeyi çok severdim en ufak şeyden mutlu olurdum bi kahveden bile çok zevk alırdım gülerdim sürekli hayata çok güzel bakardım. Ama sonra bigün birden depresyona girdim bunun sebenini anlamıyorum bi gün uyanıyorum ve her şeyden uzaklaşıyorum güzel düşünemiyorum hiç bir şeyden zevk almıyorum 2 defa daha böyle olmuştu sonra kendiliğinden düzeliyordum eski mutlu halime dönüyordum ama bu sefer dönemiyorum böyle olduğum için eve geldim yurttan çıktım evde düzelirim belki diye ama daha kötü oldu her şey daha çok strese girmeye pişmanlık duymaya başladım elimdeki imkanları değerlendirmediğim için pişmanım kendimi geliştirmediğim cahil kaldığım insanlarla iki kelime doğru düzgün sohbet edemediğim en güzel yaşlarımı boş geçirdiğim için kendimden nefret ediyorum pskolojim çok bozuk yaşamıyor gibiyim dalıyorum bazen boş boş bakıyorum konuşulanlara veya başka şeylere ev işlerine kitaba dikkatimi veremiyorum konuşulanları anlamıyorum hiç bir şeyden haberim yok mantıklı düşünemiyorum bir şeyleri değiştirmek bu halimden kurtulmak istiyorum ama nerden başlayacağımı bilmiyorum kafam çok karışık. Boğulacak gibi hissediyorum. Ne yapmalıyım.
Pskolog veya yargılamadan yardımcı olacak birisi var mı acaba?
Cevapla