Evlendikten sonra alınan mallarda paylaşım nasıl oluyor?

Öncelikle sormak istediğim şey şu , evlendikten sonra alınan ev tarla vs gibi şeyler boşanma gibi durumlarda ikiye bölünmek zorunda mı? Konuya da şöyle gireyim , 1 yıllık evliyim nişanlanmadan önce eşim evsiz adama kız istenmez nişandan önce ev alıcaz dedi , kayınvalidem de benzer şeyler söyledi biz asla böyle bir beklenti içinde değildik kendileri almak istediklerini söyledi ve aylarca ev aradık nişanlanacağımıza yakın bir ev bulduk ve satın alma işlemleri için bir gün ayarlayıp gittiler. Ben sonradan öğrendim ki sizin eviniz sizin eviniz dedikleri evin tapusunu kayınvalidemin üstüne almışlar, herkesin düşüneceği gibi bende boşanma gibi bir durum olursa ev ikiye bölünmesin diye kayınvalidemin üstüne aldığını düşündüm ve hala daha da aynı şeyi düşünüyorum. Evlendikten sonra bir kaç kez eşime bu konuyu açtım ev neden senin üstüne alınmadı hani sana diye alınıyordu dediğimde bana cevap dahi veremiyor. Şimdide eşim altınlarımı bozdurup üstüne kredi çekip ev alalım senin üstüne yapalım diyor ama ben istemiyorum çünkü onlar allah korusun boşanma gibi bir durum olursa yarıya bölünmesin diye düşünüp evi oğullarının üstüne yapmıyorsa ben neden evlendikten sonra altınlarımı bozdurup üstüme ev alayım ki? Madem onlar daha evlenmeden bile önce bu hesaplara giriyorsa ben neden şimdi aynı şeyi düşünmeyim.
Evlendikten sonra alınan mallarda paylaşım nasıl oluyor?
Cevapla