Psikolojik sorunlarım var ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar sizden rica ediyorum dalga geçmeyin dalga geçiceğiniz şey yazmayın allah aşkına çok sıkıntıdayım size anlatmak istedim akıl danışıcam daha 20 yaşındayım başıma türlü türlü belalar musibetler geldi bunlardan birisi cinsel istismara uğradım küçük yaşta hiç iyi ortamlarda büyümedim yanlış yollara saptım yanlış ilişkiler vs güvenim kalmadı kısacası ve bunlar bana ağır geliyor annem hep yanımdaydı bu süreçte yapma kızım etme kızım derdi bu arada (bunlar şaka değil hayatın gerçekleri) şimdide psikoloğa gidicem psikyatriye daha doğrusu ne yapmam gerek kimseye güvenemiyorum zaten ilk kendime güvenmem lazım onuda başaramıyorum ailem çok üstüme geldi bu dönemde sebep beni geliştirmekmiş bana cinsel istismar eden adama dava açtım şu anda onunla da davalıyım sizce ben düzelirmiyim ve ne yapmam lazım
Psikolojik sorunlarım var ne yapmalıyım?
Cevapla