Annem ve ablamın sürekli tayt giymesi nasıl bir şeydir?

Annemle ablam gayet alımlı, fiziği düzgün kadınlardır. Anne-kız değil de iki kız kardeş görünümündedir. Evde genellikle tayt ile dururlar. Dışarıda da çoğunlukla tayt giyerek gezerler. Ben bu duruma bozulmuyor değilim. Onlardan küçük olduğum için de uyaramıyorum. Siz olsanız ne yapardınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Benim gibi bu durumu yaşayan var mı?
Annem ve ablamın sürekli tayt giymesi nasıl bir şeydir?
Cevapla