Annemle ablamın sürekli tayt giymesi nasıl bir şey sizce?

Annemle ablam gayet alımlı, fiziği düzgün kadınlardır. Anne-kız değil de iki kız kardeş görünümündedir. Evde genellikle tayt ile dururlar. Dışarıda da çoğunlukla tayt giyerek gezerler. Ben bu duruma bozulmuyor değilim. Onlardan küçük olduğum için de uyaramıyorum. Siz benim yerimde olsanız ne yapardınız?

Annemle ablamın sürekli tayt giymesi nasıl bir şey sizce?
Cevapla