Arkadaşlar bu elti hakkında ne düşünürsünüz?

Arkadaşlar merhaba kaynim 6 aylik evli yanina ziyarete gittik yalnız farkettim ki kaynimin bütün hesabi parası herseyi karısının elinde karısı da 23 yasinda her kuruşun hesabını yapıyor mutfaktan bile kısıp biriktiriyor.
Eşime para lazım olunca eşi ona söylüyor o kendi hesabından atiyor.
Bende kayinvalidem gille yaşıyorum 5 yıldır bana da ev ev üstüne olmaz ev her kadının hakkı sizde alın durumunuz olunca diyor.
Sonra gorumcem gil kaynim gile yakın yemeğe davet ettiler gittik. Sonra kaynim gilde geldi ki eltim bir tepsi üzümlü kek yapıp getirmiş.
Hep beraber gezmeye gideceğimiz zamanda tavuklu borek yapıp getirdi.
Siz bu kız hakkında ne düşünürsünüz fazla kurnaz değil mi.. çok benle içli dışlı olmuyor ama arasınida asla bozmaz
Arkadaşlar bu elti hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla