Çalıştığım yerde gruplaşma var, beni dışlıyorlar. Ne yapmalıyım?

Bir grup var ve ben oraya dahil edilemiyorum. İki genç kız yalakalad hiç karalterımız uymuyor yaşlı tayfayla iyiyim. Çok bunalıyorum çirkinler bir de brii bana yazsa etse kompleks yapıyorlar. Benı dışlıyorlar napmalıyım
Çalıştığım yerde gruplaşma var, beni dışlıyorlar. Ne yapmalıyım?
Cevapla