Merhaba arkadaşlar bundan 3 yıl önce ablam ile eşimin beni aldattığını öğrendim olay şu şekilde ben hamileyken evin salonunda kuranı kerim Allah yazılı biblolar vardı ablam bize gelmişti burada birlikte mi oluyorsunuz dedi bende yatak odamız var burada olmuyoruz dedim olursanız kaldırın dedi ben doğum yaptım lohusalık hastalığına yakalandım hastaneye giderken ablamın eşime gülümsediğini gördüm sonra ilaç kullandım ailemin evinde kaldım 15 gün sonra eve geldiğimde biblolar balkondaydı kafamdan aşağı kaynar sular döküldü resmen sonra ben günahlarını almayayım dedim zarfladım ikisinide birileri görmüş vs dediğimde ikiside buz kesti inanma onlara dediler işte orada kadın hisseder ben bu konuyu ilk 1 yıl içimde tuttum sonra kendi aileme eşime söyledim olay kapandı sonra bu gün ablamla baya bir takıştık ben konuşmadım 3 sene boyunca sonra yeğenim oldu diye onu görmeye gittim sadece sonra mesafemi korudum bugün ablama patladım ona hiç böyle yüzüne karşı söylememiştim baya dolmuştum oda eşine söylemiş iyide yaptı eniştem inanmasada ilerde bana hak verecek bu arada bir tanıdık akrabam ablam evliyken bir adamla evlerine girerken görmüş yani ablam tam bir... ben yeğenime üzülüyorum eniştem de onun gerçek yüzünü yakında görür buna inanıyorum ilahi adalet demişler bu arada bende boşanma aşamasındayım öcümü aldım sıra kocamdan boşanmakta bu zamana kadar neden bekledin demeyin 2 çocuğum oldu ailem çocuklarımı istemedi ama şimdi güçlüyüm her yönden iyi akşamlar çok uzun oldu hakkınızı helal edin 🙏❤️
Güncellemeler
+1 yıl
Ortalığı ateşe verdim şimdi onlar düşünsün!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer