sevgili flört eş falan filan çok konuşuluyor ama karşı cinsle arkadaşlık ilişkileriniz nasıl ne ister ne bekler ne vadedersiniz?


Benim birçok karşı cins arkadaşlarım var, sanki daha anlayışlılar bu olabilir, ya da ben daha çok onlar ile anlaşabiliyorum.
Cevap
2Cevap
İnsan ahlakına ters bi yaşam şekli olmaması yeterli. Onun haricinde insanları olduğu gibi kabul ederim.
ne gibi mesela?
Kriter falan gözetmem elektirik aliyorsam arkadas olurum
sana da elektrik vermek zor haa baya :D elektrik konusunda uzman olmak gerek
maalesef :))
İçim sinmemiş ise hayatta arkadaş olamıyorum. Her zaman empati yapmayı da bilmesi lazım.
dimi bide aura meselesi var.
Öyle bazıları hakikaten mal oluyor..
fazlaca hemde
Kibirli olmiyacak
Bir de suskun olmasın yav
çokda kafa ütülemesin ama dimi
He oda olsun😢😢
Saygı
o olmak zorunda zaten daha özel bir beklentin var mı?
Değerli hissettirsin eğlenebilelim falan
var mı kafana göre bi arkadaşın?
Yok öyle biri
olur umarım arkadaş bazen çok gerekli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?