Ablam kıyafetlerimi benden izinsiz giymiş, bir de üzerine yırtmış. Ne yapacağım?

Ablam benden izinsiz daha etiketi uzerinde duran kiyafetlerimi almis. Ona bisey demiyorum alsin ama etiketi uzerinde duran pantolonumun dugmesini ve fermuarini yirtmis. Sonra bana “sende ucuz kalitesiz seyler alma” diyerek bagirdi suc buldu. Pantolonun icine sigmadim zorladim demiyorda. Parasini vereyim diye bagirdi hayir dedim. Aldim elime dikis setini dikmek icin geldi aldi elimden pantolonu bagirarak trip atarak ben dikerim dedi gitti. Ben simdi nasil bir tepki vermeliyim? Tamam yalan yok pantolon kalitesi evet dusuktu ama bende denedim 2/3 defa yirtilmadi zorlanmadi bile. Geri gonderemem pantolonuda biz yirttik diye. Ablama ben simdi ne demeliyim?
Ablam kıyafetlerimi benden izinsiz giymiş, bir de üzerine yırtmış. Ne yapacağım?
Cevapla