Ben artık 33 yaşımdayım. 👻 İyi ki doğdum canım kendim.🤭 35'e, yolun yarısına az kalmış. 🤭😂 Siz kaç yaşındasınız?

Yaş otuz beş! Yolun yarısı eder. Dante gibi ortasındayız ömrün. Delikanlı çağımızdaki cevher, Yalvarmak, yakarmak nafile bugün, Gözünün yaşına bakmadan gider.
Ben artık 33 yaşımdayım. 👻 İyi ki doğdum canım kendim.🤭 35e, yolun yarısına az kalmış. 🤭😂 Siz kaç yaşındasınız?
Ben artık 33 yaşımdayım. 👻 İyi ki doğdum canım kendim.🤭 35'e, yolun yarısına az kalmış. 🤭😂 Siz kaç yaşındasınız?
Cevapla