Ailemin parası yok diye ağzım dişsiz kaldı?

dişlerim çürüktu ailem paramız yok diye özele goturemedi ve devlete gittim kanal falan yaptı hiç birini yapamamis hepsi agriyo mecbur çekilmek zorundalar paramız yok diye böyle mi olmalı ya çok kötüyüm daha 20 yaşında ağzım dişsiz kaldı nerdeyse bu hayat fakirlere zor cidden
Ailemin parası yok diye ağzım dişsiz kaldı?
Cevapla