Açık giyinen kızları neden kıskanıyorum?

Çok açık giyinenleri mini dekolteli giyenler özellikle normal kot pantolon t-shirt giyenlere lafım yok. Ben kapalıyım kendi isteğimle kapandım ama bu tarz kızları hazmedemiyorum kapalı olduğum için mi acaba ve çirkin olanların bile bu şekilde giyinerek ön plana çıktığını düşünüyorum sanki adaletsizlik varmış gibi hissediyorum kimse özgürlük sen karisamazsin demek yerine başka görüşleri olanlar belirtebilir
Açık giyinen kızları neden kıskanıyorum?
Cevapla