Sevdiğim kızın davet edildiği ve benim pek tanınmadığım 100 kişilik bir whatsapp sohpet grubu var. Yarın için plan yapılıyor ve herkesi davet ettiler. Genelde sürekli görüşen kişiler gidecekler. Ben çok aktif değilim grupta ve sevdiğim kızı da davet ettiler. Bende gitsem mi bilemedim. Bende geliyorum demeye çekiniyorum açıkçası çünkü kız onun için o grupta olduğumu düşünüyor sanırım. orada da oldukça fazla çakal var aynı zamanda. Sizce gitsem mi? Grupta aktif değilim fazla, gereksiz alakasız mı olurum orada?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar O kızla sadece arkadaşız şu an ve ben ondan hoşlanıyorum. Kızarladaşım değil yanlış anlaşılmasın 🙂
Arkadaşlar whatsapp grubunda bir toplanma ve etkinlik var, katılmalı mıyım?
Evet aslında tam olarak öyle bir ortam var. Fakat grupta hiç aktif değilim. Bizim kızı yine tanıyorlar o daha önceden girmişti gruba. Bende ondan çekincem yüzünden pek rahat davranamadım grupta ve kimse beni tanımıyor maalesef
Yarın ona sorsam mı peki? Otobüste birlikte işe gidicez. Grupta böyle nir etkinlik var, gitmeyi düşünüyorum ben. Birlikte gidelim mi desem mi? Ne dersin?
İyi de ben o kıza daha önce birlikte sinema vs teklif etmiştim ama gelmemişti. Grupta yaşça büyük birisi, yolunun üzerinde olduğunu söyleyerek gelmek isterse onu alabileceğini söyledi. Zaten grupta görecek paylaşımları, desem ki gitmeyi düşünüyor musun, bu kez kıskançlık vs anlamaz mı?
Teşekkür ederim, birde şu var. Ya ben şimdi gitmeye karar verirsem eğer, biriyle buluşup mu gitsem gruptan? Aynı yol üzerinde oturuyoruz arkadaşlarla ve kızda benle aynı işyerinde çalışıyor. O gelse ayrı ayrı gitmek mantıksız olur. O gelmezse de o zaman oraya gitmiş, hiç tanımadığım yabancı bir topluluk olacak karşımda. Nasıl kimle kaynaşırım bilmiyorum. Ama öncesinde biriyle buluşup gidersem eğer, o zaman kaynaşmak daha kolay olacak. Acaba hani ben burada oturuyorum beni de alın da demek istemiyorum açıkçası. Ayrı mı gitsem yoksa yol üzerinden biriyle buluşup mu gitsem?
Kızla gitmem hata olabilir gruptan başka bir arkadaşın da git ama daha öncesinde o arkadaşımla bir kahve iç Bak bakalım Hani muhabbet nedir oradaki muhabbet nasıl dönecek grupta Buluşmadan önce arkadaşla bir kahve En azından O grubun içinde yanında daima birisinin olması fayda getirir Mümkünse kahveyi sen ısmarla
Işten çıkıp o buluşmaya gitmeniz de ki arada süre var mı yani İşten beşte çıkıyorum buluşma yedi 2 saatlik zaman varsa eğer Hani kıza da bir kahve teklif edebilirsin
Yok maalesef ya, şöyle eğer olursa otobüsle birlikte bir yere kadar gitcez ve oradan arkadaş alır bizi ve basar direk gideriz. 5 te çıkıyoruz işten ve zaten arkadaşın alacağı yere 6 buçukta oluyoruz. Kısaca iş çıkışında hiç zaman kalmıyor maalesef
Komik, enerjik ve oldukça değişik biriyim. Bunu o kızda dahil herkes söyler. Bunun bana yakıştığını söylüyorlar. Bana çok gülerler ve Osman yaa derler bunu demeleri hoşuma gidiyor 😅 ama genel durum olarak sesini çıkaramayan ve kendini savunamayan biri gibi bir izlenim de var benim üzerimde
Ha bir de hobi edin tekno olabilir motosiklet olabilir araba Olabilir karavanın olabilir klasik arabalar olabilir bunlar hakkında bilgi edinmeye Bak her ortamda çalışır
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sevdigin kızı çakallara bırakacaksan daha baştan oynama kanka ahshshshshsh
Yani, git mi diyorsun? Alakasız olmaz dimi?
Ya ne alakasız olacak tabi ki git
Valla inan bana, ben o kız benim onun için orada olduğumu düşünüyordur diye gitmek istemiyorum, aslında en büyük tek çekincem bu.
Bence git
Katki sağliycaksa sana katil tabi
Katkı derken, normal oyun cafede vs takılacağız yani
Insanlarla sohbet diyalog olacaksa aranızda Bu da Sizin birbirinize katacağınız eğlence bilgi vesaire gibi
Evet aslında tam olarak öyle bir ortam var. Fakat grupta hiç aktif değilim. Bizim kızı yine tanıyorlar o daha önceden girmişti gruba. Bende ondan çekincem yüzünden pek rahat davranamadım grupta ve kimse beni tanımıyor maalesef
Elbet uzman oldugun konuya denk gelr ön plana cikarsin
Ozaman git orada kaynaş diyorsun yani
Bizim kız gider mi bilmiyorum ama olabilir gibi geliyor bana
Osman her şey seninle gitmesini istiyorsan götürürsün istemiyorsa sen yalnız takılırsın kaynaşır sın
Yarın ona sorsam mı peki? Otobüste birlikte işe gidicez. Grupta böyle nir etkinlik var, gitmeyi düşünüyorum ben. Birlikte gidelim mi desem mi? Ne dersin?
Grupta bir etkinlik olduğunu söyle fikrini al yani düşüncelerini Sen istersen gidelim de
İyi de ben o kıza daha önce birlikte sinema vs teklif etmiştim ama gelmemişti. Grupta yaşça büyük birisi, yolunun üzerinde olduğunu söyleyerek gelmek isterse onu alabileceğini söyledi. Zaten grupta görecek paylaşımları, desem ki gitmeyi düşünüyor musun, bu kez kıskançlık vs anlamaz mı?
Şimdi kız arkadaşın arkadaş mı Sevgilin mi kardeşim İlk önce bunu netleştirelim
Pardon yanlış anlaşıldı sanırım, o benim arkadaşım. Kız arkadaşım derken sevgili anlamında demedim. Ama sevdiğim kız
O zaman o gruba Öyle de böyle katılıp kendini orada ön plana çıkarmaya çalış
Haklısın, valla giricem o gruba. O olsada olmasa da giricem. Değişiklik güzeldir her zaman
Aynen kardeşim Yine aklına bir şey takılan bir şey olursa her daim yazabilirsin
Teşekkür ederim, birde şu var. Ya ben şimdi gitmeye karar verirsem eğer, biriyle buluşup mu gitsem gruptan? Aynı yol üzerinde oturuyoruz arkadaşlarla ve kızda benle aynı işyerinde çalışıyor. O gelse ayrı ayrı gitmek mantıksız olur. O gelmezse de o zaman oraya gitmiş, hiç tanımadığım yabancı bir topluluk olacak karşımda. Nasıl kimle kaynaşırım bilmiyorum. Ama öncesinde biriyle buluşup gidersem eğer, o zaman kaynaşmak daha kolay olacak. Acaba hani ben burada oturuyorum beni de alın da demek istemiyorum açıkçası. Ayrı mı gitsem yoksa yol üzerinden biriyle buluşup mu gitsem?
Kızla gitmem hata olabilir gruptan başka bir arkadaşın da git ama daha öncesinde o arkadaşımla bir kahve iç Bak bakalım Hani muhabbet nedir oradaki muhabbet nasıl dönecek grupta Buluşmadan önce arkadaşla bir kahve En azından O grubun içinde yanında daima birisinin olması fayda getirir Mümkünse kahveyi sen ısmarla
İyi de kızla aynı işyerinde çalışıyoruz ve iş çıkışı gideceğiz yani olursa. Sen o adamla git ben metroyla giderim mi dicem?
Saçma olur bu ya
Işten çıkıp o buluşmaya gitmeniz de ki arada süre var mı yani İşten beşte çıkıyorum buluşma yedi 2 saatlik zaman varsa eğer Hani kıza da bir kahve teklif edebilirsin
Yok maalesef ya, şöyle eğer olursa otobüsle birlikte bir yere kadar gitcez ve oradan arkadaş alır bizi ve basar direk gideriz. 5 te çıkıyoruz işten ve zaten arkadaşın alacağı yere 6 buçukta oluyoruz. Kısaca iş çıkışında hiç zaman kalmıyor maalesef
Peki iş yerine nasıl bir insansın Ciddi misin lakayıt bir insan mısın seveceğim misin komik misin
Komik, enerjik ve oldukça değişik biriyim. Bunu o kızda dahil herkes söyler. Bunun bana yakıştığını söylüyorlar. Bana çok gülerler ve Osman yaa derler bunu demeleri hoşuma gidiyor 😅 ama genel durum olarak sesini çıkaramayan ve kendini savunamayan biri gibi bir izlenim de var benim üzerimde
Mizacına uyacak şekilde davranmaya devam et Lakin gruba girdiğinde ciddiyeti ve elden bırakma olgun gösterir
Anladım, genel olarak yaşımdan daha küçük gösteriyorum. Dediğin gibi biraz ciddi davranmaya devam etcem bakalm duruma göre ya.
Her daim buradayım kardeşim danışmanlık hizmeti ücretsiz verilir
Ha bir de hobi edin tekno olabilir motosiklet olabilir araba Olabilir karavanın olabilir klasik arabalar olabilir bunlar hakkında bilgi edinmeye Bak her ortamda çalışır
her şey için teşekkür ederim. Yarın yine gün içerisinde yazabilirim sana. Uygulama varsa zaten bildirim gelir 😅 tabi müsaitsen
Tabii ki müsait oldukça cevaplarım takip edebilirsin mesaj atarsın
Tamamdırr