60 yaşından sonra bir kadın niye evlilik düşünür?

Kadın dedim çünkü erkek her yaşta her zaman düşünür ama bir kadın genç yaşta yalnız kalmış ve 60a kadar kimseyi istememiş, 60 dan sonra neden birine evet der?🤔
Güncellemeler
+1 yıl
Genç yaşta yalnız kalmış, hiç kimseyi düşünmemiş, herkesi reddetmiş, ailesi yanında zaten çalışiyor maddi ihtiyacı da yok, kimseye gerek görmemiş. Şimdi niye deyince, böyle istedim çocukları büyüttüm, ardından torunları da büyüttüm zaten böyle istedim diyor ama bu saatten sonra bir bu kadar daha mı ömür olacak, birine katlanmak kolay mı? Bunlar da çok mantıklı ve geçerli sebep değil, bu arada bey amca ile yüzükler takılmış, sevgililer günü kutlanmış 🤭😄
60 yaşından sonra bir kadın niye evlilik düşünür?
Cevapla