Arkadaşlar içiniz de köyde yaşayan var mı, köyünüz nasıl biyer?

Ben egenin sahil kasabalarından birinin köyündeyim, geçmişine bakınca sinema salonu, kahvehaneler, meyhane, fırın, lokanta, kütüphane, düğün salonuna kadar bulunan biyer ancak sinemada yangın çıkmış yanmış bina hala durur Eski afişler falan da, fırında kapanmış diğerleri hala aktif ama daha eskiden üzüm festivalleri falan yapılırmış , şimdi nüfusun şehirlere geçmesiyle hayli azaldı artık pek kimse kalmadı gibi oldu sizin köyler nasıl?
Güncellemeler
+1 yıl
2 cami bir okul ve taşımalı gelenler için yemekhane de var onları unutmuşum :)
Arkadaşlar içiniz de köyde yaşayan var mı, köyünüz nasıl biyer?
Cevapla