ben 23 kız kardeşim 22 yaşlarındayız... belki biraz başımıza buyruk yaşayan kızlarız yani rahmetli babam bize disiplin uygulamaz bir şeyimize karışmazdı. İstediğimiz saatte girip çıkardık. Okula da kafamıza estiğince uğrardık zaten babam birsüredir rahatsızdı bize karışacak hali yoktu. Biz belirli bir arkadaş çevresi ile gezen tozan hayatın tadını çıkaran belki çoğuna aşırı gelecek ama bize göre normal alışkanlıkları olan (bir-iki paket sigara gibi) kızlardık
Babamın bir kaç ay önceki vefatının 40'ından sonra erkek kardeşim "ilenin yeni reisiyim" deyip durmaya başladı. 19 yaşında çocuk ciddiye almadık. Yok arkadaş çevremiz serseriymiş, yok aşırı sigara içiyormuşuz, yok okula uğramıyormuşuz falan filan... geçen gün yine böyle aklınca nasihatlar etmeye başlayınca dedim bunlar üstüne vazife değil düne kadar senin velindim okulda deyince ikimizi de kolumuzdan tutup ufak tuvalete sokup üstümüze kapıyı kilitledi..
Önce öfke kızgınlık sonra yavaş yavaş rica sonra yalvarır olduk dile kolay 3 saat tuttu bizi orada :( sonra ortanca ablasını çıkardı. dedi ablcım şu serseri arkadaşlarını tek tek arayıp "kardeşim izin vermiyor görüşmemize" diyeceksin dedi, beni daha fazla zorlama canınızı yakmak istemiyorum dedi. kızcağız hepsini aradı çaresiz; benim durumum daha kötü az sonra başıma gelecekleri tuvaletten dinledim daha çaresiz bir durum... ne kadar dil de döksek hayır da desek uygun görmediği kim varsa arattırdı; kendimiz bırakalım görüşmeyi desek de kabul etmedi..
Ertesi gün de aile toplantısında annem dedi ki erkek kardeşiniz erkek olarak bu ailenin yeni reisi, babanız gibi yumuşak değil, çok serbest değil bazı katı kuralları var uyacaksınız... dedim anne sen aile reisi olmak istemesen bile ben en büyük kardeşim neden ben onun sözğnğ dinlemek zorunda olayım? Kardeşim lafa girdi "bakın akşam sizin ikinizin de bana uygun gelmeyen arkadaşlarınızla ilişkinizi kestim, artık isteseniz de onlar sizi aralarına almaz çünkü uçarı hatta serseri tipler erkek kardeşlerinden izinsiz onlarla grüşemeyecek tipleri aralarına almazlar; dahası siz içerideyken de telefonlarınızda bilgisayarlarınızda gereken ayarlamaları yaptım; ablacım sen ale reisi olsan ben de sana göre kötü yolda ilerlesem bunları yapabilir miydin bana? hayır değil mi ama ben yapabildim artık isteseniz de istemeseniz de sözümü dinlemek zorundasınız, akşam giriş çıkış saatlerinden görüşeceğiniz kişilere kadar benden izinsz hiçbir şey olamayacak; ben bunları size yapabildiğime göre yapmamam hlinde olacaklardan sorumlu olrum, mesela size bu şekilde sigarayı da bıraktıracağım bunu yapabilecekken serbest bırakırsam kanser olursanız sorumlusu ben olurum"
çok çaresiziz... ailenin ekonomik kaynkları da annem sayesinde onun kontrolünde, kaba kuvvet desen acı kuvveti var istese ikimizi üst üste koyar.. çok çaresiziz küçükkardeşimizi polise şikayet etmek dışında ona karşı direnebileceğimiz bir yöntem yok mu?
Babamın bir kaç ay önceki vefatının 40'ından sonra erkek kardeşim "ilenin yeni reisiyim" deyip durmaya başladı. 19 yaşında çocuk ciddiye almadık. Yok arkadaş çevremiz serseriymiş, yok aşırı sigara içiyormuşuz, yok okula uğramıyormuşuz falan filan... geçen gün yine böyle aklınca nasihatlar etmeye başlayınca dedim bunlar üstüne vazife değil düne kadar senin velindim okulda deyince ikimizi de kolumuzdan tutup ufak tuvalete sokup üstümüze kapıyı kilitledi..
Önce öfke kızgınlık sonra yavaş yavaş rica sonra yalvarır olduk dile kolay 3 saat tuttu bizi orada :( sonra ortanca ablasını çıkardı. dedi ablcım şu serseri arkadaşlarını tek tek arayıp "kardeşim izin vermiyor görüşmemize" diyeceksin dedi, beni daha fazla zorlama canınızı yakmak istemiyorum dedi. kızcağız hepsini aradı çaresiz; benim durumum daha kötü az sonra başıma gelecekleri tuvaletten dinledim daha çaresiz bir durum... ne kadar dil de döksek hayır da desek uygun görmediği kim varsa arattırdı; kendimiz bırakalım görüşmeyi desek de kabul etmedi..
Ertesi gün de aile toplantısında annem dedi ki erkek kardeşiniz erkek olarak bu ailenin yeni reisi, babanız gibi yumuşak değil, çok serbest değil bazı katı kuralları var uyacaksınız... dedim anne sen aile reisi olmak istemesen bile ben en büyük kardeşim neden ben onun sözğnğ dinlemek zorunda olayım? Kardeşim lafa girdi "bakın akşam sizin ikinizin de bana uygun gelmeyen arkadaşlarınızla ilişkinizi kestim, artık isteseniz de onlar sizi aralarına almaz çünkü uçarı hatta serseri tipler erkek kardeşlerinden izinsiz onlarla grüşemeyecek tipleri aralarına almazlar; dahası siz içerideyken de telefonlarınızda bilgisayarlarınızda gereken ayarlamaları yaptım; ablacım sen ale reisi olsan ben de sana göre kötü yolda ilerlesem bunları yapabilir miydin bana? hayır değil mi ama ben yapabildim artık isteseniz de istemeseniz de sözümü dinlemek zorundasınız, akşam giriş çıkış saatlerinden görüşeceğiniz kişilere kadar benden izinsz hiçbir şey olamayacak; ben bunları size yapabildiğime göre yapmamam hlinde olacaklardan sorumlu olrum, mesela size bu şekilde sigarayı da bıraktıracağım bunu yapabilecekken serbest bırakırsam kanser olursanız sorumlusu ben olurum"
çok çaresiziz... ailenin ekonomik kaynkları da annem sayesinde onun kontrolünde, kaba kuvvet desen acı kuvveti var istese ikimizi üst üste koyar.. çok çaresiziz küçükkardeşimizi polise şikayet etmek dışında ona karşı direnebileceğimiz bir yöntem yok mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer