Donanımlı erkek bulamıyoruz resmen, niye hepsi avcı olmuş?

Konuşurken mangalda kül bırakmayan kimi tanıdıysam hepsi vasat çıktı. Lütfen hemen laf çarpmayın bi düşünün gerçekten böyle değil mi?

Erkekler kendini geliştirmenin peşinde olmuyor genelde. Niye böyle ya da böyle değil mi?
Donanımlı erkek bulamıyoruz resmen, niye hepsi avcı olmuş?
Donanımlı erkek bulamıyoruz resmen, niye hepsi avcı olmuş?
Cevapla