Eşcinsel oldugum için hiç arkadasım yok?

Ne kadar iyi ve güzel olsamda Erkek ve Kız arkadaslarım benimle görüsmüyorlar bu cok gururuma dokunuyor :( Bana canavar gözüyle bakıyorlar halbu ki ben kimlik bunalımdayım ve zoruma gidiyor hiç arkadasım kalmadı çoook üzülüyorum :( ne yapmalıyımm hiç bilmiyorumm ağlıyorum sürekli cok hassasım :((((
Eşcinsel oldugum için hiç arkadasım yok?
Cevapla