Ben artık hakkımı isss tiiii yooooo ruuuuuummmmmmmmm?🎃🎃?

# bankada 463 000 nakit para
# Kadıköy'de Beşiktaş'ta 2 tane villa
# Şişli'de 5 katlı apartman dairesi
# beykoz'da 320 ve 760 metrekare 2 arsa
# Beykoz'da 600 metrekare at çiftliği
# bir tane touota bir tane Porsche olmak üzere iki tane araba.
# rahmetli babaannemin takılarının büyük bölümüBunun yanında marttan beri 5 katlı apartman kirada her ay 30 000 yatıyor Ben hala beğendiğim dandik 300 liralık bir çantayı alamıyorum ya babamdan harçlık istemek zorunda kalıyorum saçma sapan laflarına muhatap olmak zorunda mıyım Neden işlemiyor hala şu Adalet Mart 'ta bir yılı olacak dedim öğlene neden mahkemelerde sürünüp duruyoruz
Güncellemeler
+1 yıl
Allah aşkına zengin değiliz arkadaşlar Türkiye'de herkesin var bir durumu farklı inanın ki öyle tanıdıklarımız var ki donumuza kadar bütün malı mülkü satsak değil ki adamın oturdu yalı adamın evinden tek bir tablo bile alamayız maddi durumumuz biraz fazla iyi sadece o kadar
Ben artık hakkımı isss tiiii yooooo ruuuuuummmmmmmmm?🎃🎃?
Cevapla