Arkadaşlar ben 4 aylık evliyim. Kocamla 2 yıldan uzun süredir ilişkimiz vardı hamile olduğum için evlendik, kocamla hiçbir problemim de yok birbirimizi çok seviyoruz zaten, ailesi de bana sahip çıktılar.
Ama ailemin evinden düğünle çıkamadım düğün yaptık ama düğünüme ne babam geldi ne annem. Sadece dayım yanımdaydı. Onları çok özlüyorum her gün arıyorum ama açmıyorlar... Zaten uzaktayiz yanlarına da gidemiyorum.
Aramı nasıl düzeltirim ailemle 😞?
Ama ailemin evinden düğünle çıkamadım düğün yaptık ama düğünüme ne babam geldi ne annem. Sadece dayım yanımdaydı. Onları çok özlüyorum her gün arıyorum ama açmıyorlar... Zaten uzaktayiz yanlarına da gidemiyorum.
Aramı nasıl düzeltirim ailemle 😞?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer