Farabi şöyle demiş; her halini anlatma değersizleşirsin, herkese güvenme yolda kalırsın. Çok doğru değil mi?

Kime kendimizi anlatsak anlaşılmadı değersiz olduk , kime guvensek yarı yolda kaldık, kime sirrimizi anlatsak yanlizlastik. Hep hayal kırıklığı, hep üzüntü, hep yaralı gönül. Doğru söylemiş Farabi dimi?
Farabi şöyle demiş; her halini anlatma değersizleşirsin, herkese güvenme yolda kalırsın. Çok doğru değil mi?
Cevapla