Uykum çok değişik bazen gece 4 te yatsam bile 7 de ayaktayım. Bazen akşam 6 a yatsam da 12 de uyanıyorum...
Dün erken kalkmıştım saat 9,30 gibi uykum geldi erken kalkıyım diye uyudum bir kalktım saat 11 ve benim başım çatlıyor çünkü bütün gece aynı rüyayı gördüm... Uyandım 4 5 kere sonra aynen devam etti rüyam. Kafayı yiyeceğim hala uykum var ne olacak böyle bütün gece dişlerimi sıkmışım yine 🥺
Dün erken kalkmıştım saat 9,30 gibi uykum geldi erken kalkıyım diye uyudum bir kalktım saat 11 ve benim başım çatlıyor çünkü bütün gece aynı rüyayı gördüm... Uyandım 4 5 kere sonra aynen devam etti rüyam. Kafayı yiyeceğim hala uykum var ne olacak böyle bütün gece dişlerimi sıkmışım yine 🥺
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Stres de yapar bunu. Fazla takma senden değerli mi.
Elimde olan bir şey değil
Mutlu olacağın şeyler dene, yap. Faydalı olur, olmuyorsa da sakin kalmaya çalış.
13 senedir henüz mutlu olmayı başaramadım. Sakin kalmam için biraz ağlayabilmem lazım ama ben 1 seneden daha uzun süredir ağlayamıyorum hiç bu da bende sinir yapıyor
Kim mutlu ki yani, olsun biraz sinir güzel. 😅🙂
Vallahi herkesle kendimi karşılaştırabilecek beş durumda değilim açıkçası 😅 Hiç iyi değil önüme gelene sarıyorum ruh hastasına bağladım 🙄 Ölümde bile ağlayamıyorum yemin ederim oturup ağlayabilsem oh ne diyicem 😂
İyi birine bağlılık güzeldir, yok yani pisikolojin öyledir, ağlayamazsın. Bu normaldir. Öyle düşünme ne alaka ruh hastası falan, öyle düşünüyorsun çünkü vede bu düşüncen de normal. 😅🙂 Ölümde aslında ağlanmaz ki bence doğru olan ağlamamak. 🙂 Çünkü yas tutar insan.
Ağlamak benim tek rahatlama yolum. Önceden sürekli tek başıma ağlayıp rahatlardım şimdi yapamıyorum dolayısıyla deşarj da olamıyorum stresten gebericem az kaldı
Allah yardımcın olsun.
Hareket et yürüyüş yap uyku saatinde uyursun uykunu da alırsın
Normaldede her zaman çok hareketsiz değilim ama çok çabuk yoruluyorum. Enerjik biri değilim çok...
Dün erken kalktım hareketliydim ama yine uykumu alamadım ve çok geç kalktım 9.30 dan 11 e baya var 13,5 saat uyumuşum
Seni günlük hayatta strese düşüren bişeyler var mı
Günlük hayatta değil de genel var. Gerçi ev halkı da gayet insanı yoran tipler
Napmalım seninle biliyo musun, şimdi vaktin varsa dm drn yaz bana ordan uzınca bi sohbet edelim seninle olur mu
boş ver konuşmak artık iyi gelmiyor bana
Emin ol iyi gelecek, bana vakti ayırmanı istiyorum soru cevap yapıp sorununu bulup çözmemiz sana iyi gelecek
Sorun orada zaten ya :) ortada bir çözüm yok
Emin misin çözümü olmadığından istersen bunun kararını beraber verelim
Onayla yaz
Yazdım
orada mısın
Depresyondasin ya da streslisin...
Depresyondayım sanırım geçmiyor ki o ds
Gecmiyor... ben de ayni durumdayim :( Cabaliyorum...
Vallahi 13 senedir çabalamanın sonucunu henüz alamadım. Hep kendimi aynı yerde buluyorum yok saysam da içten içe kendi kendimi öldürüyorum stresten. Bilinç altıma işlemiş elimde değil
Istersen konusabiliriz
boş ver ya anlatmakla birşeyler geçmiyor burada çok anlattım da çözümsüz bir şey psikoloğa falan da gidemiyorum gerçi gitsem de ne yapacak elinde sihirli değnekle zamanı mı geri saracak olanı mı değiştirecek yok