Okula kütüphaneye evden yemek götürüyorum. Görseniz ne düşünürdünüz? Ezik gibi miyim?

Hem param cepte kalıyor. Evden götürüyom derken mesela meyve poğaça vb seyler. Ama cıkarıp yerken utanıyorum ezik gibi hissediyorum. Normal mi evden götürmek ne dusunursunuz böyle biri için
Okula kütüphaneye evden yemek götürüyorum. Görseniz ne düşünürdünüz? Ezik gibi miyim?
Cevapla